muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Isnin, 24 September 2012

GEMPAR BERAPI : ZINNA DENGAN BAPA SENDIRI




OHIO - Gempar! Ujian DNA yang dijalankan ke atas sebatang berus gigi akhirnya mendedahkan satu rahsia ‘gelap’ hubungan anak dan bapa.

Pendedahan itu hampir meragut nyawa, memusnahkan hubungan institusi kekeluargaan dan meruntuhkan iman.

Kisah benar ini terbongkar selepas kematian suaminya yang merungkai siapa sebenarnya suami ataupun bapa kepada seorang wanita, Valerie Spruill.

Bagi Spruill, apa yang berlaku adalah tidak masuk akal dan tidak menyangka dia telah mengahwini ‘bapanya’ yang tidak pernah dikenali seumur hidupnya.

“Perkara ini sangat buruk dan boleh memusnahkan hidup seseorang. Malah ia hampir musnah,” katanya ketika dihubungi wartawan CNN, Khamis lalu.

Kisah peribadi Spruill, 60, wanita yang berasal dari Doylestown, Ohio mula diterbitkan bulan ini dalam Akron Beacon Journal dengan tujuan dapat membantu orang lain yang menghadapi masalah sama dan diambil iktibar.

Ia adalah sebuah kisah yang menimbulkan persoalan tentang bagaimana perkara itu berlaku dan mampu menarik perhatian orang jauh termasuk di India dan Australia.

Persoalan yang sama terbit di hati Spruill sendiri sehingga dia terpaksa bergelut dengan kebenaran semenjak dia mengetahui kebenarannya pada 2004 iaitu enam tahun selepas suaminya, Percy Spruill meninggal dunia.
“Saya tidak tahu sama ada dia tahu atau tidak kerana perbincangan mengenai perkara itu tidak pernah timbul.
Sebab itulah Islam mengharamkan ZINA dan memerintahkan umatnya menjaga nasab.Mengikut undang-undang Islam,Pesalah zina boleh dihukum sebat atau rejam. Nak tegakkan hukum ni kat Malaysia sejak merdeka sampai sekarang pun masih bermasalah..jadi nak kena bagi kat pemimpin dan parti yang mau nak tegakkan hukum ni la...bukan macam yg dok ada..dok bagi alasan begitu begini..akhirnya mereka yg dilahirkan semasa merdeka dah jadi atok dan nenek dah sekarang ni..Jadi bila lagi ? TEBAS minda sendiri le..kemudian TEBAS la pula gulungan hipokrat atau munafiq dari menjadi pemerintah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...