muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Selasa, 25 September 2012

GEMPAR BERAPI : BLOGGER UMN0-PAPAG0M0 SAKIT??



Itu adalah ayat yang terpacul keluar dari mulut seorang sahabat yang juga merupakan seorang Blogger bila aku beritahunya bahawa 'Ikon Fitnah 1Malaysia' iaitu PapaGomo sedang sakit.

Papa Gomo ialah seorang Blogger Upahan UMNO yang tidak asing lagi dalam dunia cyber ini, beliau amat popular dengan penyiaran video-video seks seorang lelaki yang menyerupai DS Anwar Ib

rahim yang didakwanya sebagai DS Anwar Ibrahim. Beliau juga dipercayai telah diberikan imuniti khas oleh SKMM kerana tiada tindakan yang dikenakan terhadapnya berikutan penyiaran video lucah dilaman Blog miliknya.

Antara apa yang dinyatakan di laman Tweeter milik Papagomo ialah beliau memaklumkan kepada semua dalam masa sebulan dua ini beliau perlu menyelesaikan menyelesaikan beberapa urusan penting. Selain itu faktor kesihatan juga mempengaruhinya untuk mengambil keputusan untuk berehat seketika sehingga semuanya selesai dan kembali berbicara isu politik bila sampai waktunya.

Oleh itu... Bersamalah kita mendoakan agar beliau kembali pulih seperti sediakala bagi membolehkannya menyiarkan fitnah dan video seks lagi... Korang tolong doa lah ya...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...