muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Sabtu, 15 September 2012

GEMPAR : MALAYSIA TERUS DIHINA??



Double standard oleh totok umno. 

Ada satu blog umno puji kesopanan kate masuk masjid dan cerca pakatan rakyat yang masuk masjid. Aku rasa otak dia mesti senget dan neuron2 dalam otak dia da semakin rosak sebab dia tak boleh berfikir dengan betul.

Pada tahun lepas, elizabeth wong berada di perkarangan masjid dalam satu majlis keraian bersama penduduk islam di satu kawasan di selangor. Dia berpak
aian lengkap cuma takde selendang tak silap aku. Seluar dan baju lengan panjang.

Blogger umno telah mengherdik pas dan berhujah dengan dalil Alquran bahawa perlakuan elizabeth wong itu haram n blablabla.

Sebelum itu adun dap yang pompuan tu teo nie ching ke apa nama dia aku lupa, masuk masjid dengan berbaju kurung dan berselendang. Itu pun umno marah dan cakap macam2 siap berdemo dan masuk news media arus perdana. Sekali lagi dalil Alquran digunakan, konon nya pas da jauh tersasar dan tersesat.

Bahkan najib dan muhyiddin pernah respon terhadap isu yang sama. Padahal kita tahu teo nie ching cuma sampaikan kata2 aluan dan penghargaan dan berharap penduduk boleh share masalah setempat dengan dia utk dia pertimbangkan langkah selanjutnya.

Tapi respon dari umno amatla mendukacitakan. Mereka jadikan masjid hak esklusif untuk umat islam semata2. Meskipun kita tahu, itu bukanlah perkara yang benar.

Tapi yang aneh, mulut yang pongpang2 marahkan pemimpin dan wakil rakyat pr yang masuk masjid ialah mulut yang pelawa kate n william ke masjid semalam.

Apa beza antara mat saleh dengan orang cina? Apa beza antara kate, william dengan mp dap? Kesemua mereka ialah orang bukan islam juga. Kesemua mereka tak penuhi protokol aurat juga. Tapi kenapa mp dap dilayan macam buat kesalahan besar tetapi tidak pada kate?

Inilah double standard. Asal pr seme haram, sesat, yahudi, kristian, komunis, dajal. Asal umno seme pun boleh, even umat islam macam anak mahathir jual arak pun oke.

Kah kah kah

Dan sekali lagi, aku recall memori penyokong2 umno di dalam page neh. Hayati kata2 bloggers umno GAPS mengenai orang bukan islam yang masuk masjid ==> apa jaminan teo nie ching BERSIH untuk melayakkan dia masuk masjid ? tak pakai tudung,pakaian ketat silap aribulan datang bulan ? apatah lagi kalau kaki seks bebas macam elizabeth wong ? sundalan punya pas, kalau nak undi pun takkan sampai tahap gila babi macam ni !

KATE dan William bukan kaki seks bebas ka?

Wakakaka

LUE BUKAN JILAT BALIK LUDAH LUE, BAHKAN DENGAN MUNTAH2 LUE TERPAKSA TELAN BALIK. PADAN MUKA. LUE DAPAT APA YANG LUE BUAT KAT ORANG DULU. RASAKAN.

http://amenoworld.blogspot.com/2012/09/hot-kate-and-william-cemarkan-kesucian.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...