muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Sabtu, 15 September 2012

GEMPAR BERAPI : DIPAKS@ BERLAK0N FILEM P0RN0


Lelaki Hidup Menderita


Mesir – Gara-gara mempunyai wajah seiras bekas Presiden Iraq, Saddam Hussein, seorang lelaki terpaksa menanggung kesengsaraan apabila menjadi mangsa sekumpulan lelaki yang memaksanya berlakon filem lucah.
Mohamed Bishr, yang berasal dari Iskandariah berkata, kumpulan itu cuba menculiknya dan melakonkan filem berkenaan.
Ia bagi membolehkan mereka menipu orang ramai dengan dakwaan memiliki   video lucah eksklusif Saddam Hussein.
Mohamed mendakwa kumpulan itu menawarkan wang sebanyak $333,000 kepadanya namun selepas dia menolaknya, mereka telah memukulnya.
Susulan itu, Mohamed kini terpaksa dirawat di hospital.
“Tiga lelaki itu yang bersenjata telah memaksa saya keluar dari kereta saya, lalu mereka menarik saya masuk ke dalam van dan memukul saya di kepala sebelum saya ditendang keluar daripada van berkenaan,’’ katanya.
Penyerang berkenaan dipercayai penduduk Iraq dan Syria.
Menurut Mohamed, ketika kejadian terdapat saksi yang berada di situ namun mereka takut untuk campur tangan.
Ia bukan kali pertama Mohamed berdepan masalah kerana mempunyai rupa seiras dengan Saddam Hussein.
Ketika Amerika Syarikat menawarkan ganjaran kepada mana-mana pihak yang berjaya menangkap Saddam, Mohamed telah menjadi mangsa dan ditangkap untuk diserahkan kepada pihak terbabit.
Berikutan itu, Mohamed terpaksa berpindah randah sebanyak empat kali bagi mengelakkan dirinya daripada menjadi mangsa serangan.
“Saya terpaksa meminta polis memberikan perlindungan khas kerana keadaan ini seringkali berlaku kepada saya,’’ katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...