muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Khamis, 13 September 2012

GEMPAR BERAPI : Jubah bayaran ke ranjang


BERKAS...sebahagian GRO ditahan di sebuah pusat hiburan di Pudu, semalam.
BERKAS...sebahagian GRO ditahan di sebuah pusat hiburan di Pudu, semalam.
KUALA LUMPUR: Pemakaian jubah berwarna kuning, biru dan keemasan kepada pelayan pelanggan (GRO) paling cantik dan menawan serta pandai menari seksi di tiang dengan berbikini menjadi tarikan terbaru pelanggan ke pusat hiburan di sekitar ibu kota.
Bagaimanapun, pelanggan perlu membayar RM1,000 sebelum berhak menyarungkan jubah itu kepada GRO yang turut ditabalkan sebagai ‘Queen of the Night’ dan sebagai balasan, GRO berkenaan menjadi milik pelanggan terbabit untuk dibawa ke ranjang.
Taktik terbaru itu terbongkar selepas sepasukan polis Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat ( D7 ), Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) menyerbu sebuah pusat hiburan haram di bangunan Menara PGRM di sini, awal pagi semalam.

Dalam serbuan kira-kira 2 pagi itu, seramai 37 wanita tempatan serta seorang warga Vietnam dipercayai pelacur ditahan ketika sibuk melayan pelanggan masing-masing.Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Azman Mohd Isa berkata, semua yang ditahan berusia antara 17 hingga 50 tahun.

PANAS : ALAHAI, TAK HABIS-HABIS CERITA CAMNIE..INILAH AKIBATNYA APABILA UMNO MEMERINTAH..TOLAH UMNO, SEJAHTERA MALAYSIA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...