muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Khamis, 13 September 2012

GEMPAR BERAPI : 30 gay bogel terkedu diserbu




SEBAHAGIAN antara 30 gay yang ditahan dalam serbuan di sebuah spa di Jalan Hang Kasturi, Banda Hilir, Melaka malam kelmarin.



MELAKA – Keghairahan sekumpulan 30 gay bercumbuan dalam keadaan berbogel di sebuah spa terencat apabila premis itu diserbu sepasukan penguat kuasa di Jalan Hang Kasturi di sini kelmarin.
Lebih memualkan, selepas lampu spa dibuka, anggota pasukan penguat kuasa Bahagian Pekerja dan Pelajar Antarabangsa (BPPA) yang memeriksa premis itu menemui banyak kondom terpakai dan sejenis cecair pelincir yang digunakan pasangan gay melakukan seks.
Pengarah (BPPA) Shahdan Othman berkata, serbuan pada pukul 9 malam itu dilakukan oleh BPPA selepas pihaknya menerima maklumat aktiviti seks songsang itu berterusan walaupun premis itu baru diserbu tidak sampai sebulan lalu.
“Maklumat mendedahkan aktiviti seks songsang kumpulan gay yang turut membabitkan segelintir pelajar berterusan di spa itu walaupun pemeriksaan demi pemeriksaan dilakukan,” kata beliau ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.
Menurut beliau, hasil serbuan terbaru itu mendapati empat daripada 30 lelaki yang berusia 20 hingga 50 tahun yang ditahan itu beragama Islam.

PANAS : APA KATA PENCACAI UMNO???SELAGI HUDUD TAK DILAKSANAKAN, INILAH YANG AKAN KITA SAKSIKAN TIAP-TIAP HARI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...