muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Ahad, 3 November 2013

GEMPAR! 3 AHLI UMNO DITANGKAP KETIKA MENGANTUNG OBJEK KAKI PALSU....?!!!


3 lelaki Melayu ditangkap dan dibelasah orang kampung 
kerana gantung patung kaki ?













Saya menerima mesej dari rakan info berkenaan 
penangkapan 3 individu oleh penduduk kampung 
ketika sedang menggantung replika patung kaki 
terpotong.


SMS bertulis begini…

“Pada jam 4.30 pagi 3.11.2013 semasa bertugas 

di Pejabat Pertanyaan IPD Yan, saya telah terima 
panggilan telefon dari seorang lelaki melayu bernama 
Sulaiman bin Aziz 37 tahun menyatakan 3 lelaki 
Melayu dalam keadaan cedera dipercayai telah 
dicederakan oleh beberapa orang kampung lelaki 
Melayu dan juga telah memaklumkan mereka 
ditangkap sedang menggantungkan patung kaki 
di kampung Batu 16. Ketiga-tiga suspek juga 
dipercayai ahli UMNO dari ranting Pokok Sena. 
Ketiga-tiga suspek ditahan utk perlindungan keselamatan. 
sekian laporan saya. Saya terus jadikan repot pertama 
kejadian. sekian laporan saya.”

Mungkinkah ini jawapan cerita panas semalam? 

Setinggi-tinggi tupai melompat. Akhirnya jatuh ke 
tanah juga!

UMNO buat laporan polis kononnya untuk menutup 

perbuatan “TEAM SARAF” mereka. Memang ada 
kecurigaan bagaimana patung kaki boleh digantung 
di kawasan UMNO dan berhampiran markaz UMNO/BN 
sedangkan keadaan sekarang orang berjaga sehingga 
pagi mengawal keadaan.

Bagaimana begitu banyak patung kaki boleh tergantung. 

takkan satu pun tak terlepas pandang.

sumber: tranungkite.net
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...