muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Sabtu, 9 November 2013

BAGAIMANA MEREKA MENDAPAT IC INI???





Assalamualaikum
SALAM 1 PENDATANG DAPAT IC !!!

Faktar gambar :

- Warga asing di syaki warga Myanmar

- Merayau rayau di taman perumahan

- Bila ditanya , bahasa melayu hancur

- Didapati mereka ada ic Original

- Salah seorang ada dalam daftar pengundi SPR

- Kod IC 02 Kemungkinan dari Langkawi. Pusat transit warga Myanmar yang kononnya Rohingya berpusat di Taman Nilam dan Bukit Maluk.

- Kedua dua lokasi ini adalah pusat transit warga Myanmar yang bakal dipindahkan ke kampung Sg Miang di Pekan Pahang. Sebagai stock pengundi BN parliament Najib? Benarkah?

- Juga stock bagi penambahan undi di parliament2 yang ditarget untuk menang.

Benarkah dakwaaan ini?

Inilah persoalan di atas? Sudah terlalu lama benda ini disimpan. Malah pernah didedahkan oleh seorang bekas SB tidak lama dulu.

Bagaimana SEWENANGNYA kerjaan parti yang enggan KALAH ini merancang supaya mereka TETAP MENANG walaupun totaly ditolak oleh pengundi warganegara asal.

Percaturan ini lama dibuat di Sabah. Warga2 asing berstatus BUMIPUTRA sama taraf dengan melayu walhal mereka adalah warga Filipin/pinoq , Indonesia, sulu, bangla dan pakistan.

Di negara maju. Contoh Korea. Dulu negara kita KDNK mengatasi Korea dari seki kemajuan ekonomi. Namun Korea telah beberapa kali mengalami pertukaran KERAJAAN dan akhirnya ekonomi Korea jauh meninggalkan Malaysia.

Tidakkah kita cemburu dengan kepesatan ekonomi mereka? Kuta di Malaysia 56 tahun dibawah BN dan kita antara negara Paling Rasuah didunia. Paling tinggi kadar hutang isi rumahnya. Nrhara kecil dengan HUTANG NEGARA TERTINGGI. Inikah yang kita nak?

Kemelut ekonomi kini meruncing. Sebagai negara pengeluar Minyak. Pengesport makanan.. minyak masak dan lain2.. kita tetap juga mengalami DEFISIT yang kritikal saban tahun!!!

Bagaimanakan jalan keluar dari kemelut ini?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...