muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Jumaat, 6 September 2013

GEMPAR BERAPI : APA KATA DATUK BILA LIHAT ISTERINYA TANPA PAKAIAN



Setelah sekian lama tidak menziarah cucunya, seorang nenek telah pergi ke KL untuk menziarah cucunya yang dirindui itu. Sampai sahaja di rumah cucunya, betapa terkejutnya dia kerana terlihat cucu perempuannya bertelanjang bulat sambil membuka pintu rumah. Neneknya pun bertanya, “Kenapa kau terlanjang bulat ni cu?” “Ooo nenek, saya sedang menunggu suami saya dengan baju cinta ni” jawab cucunya.
“Baju cinta? biar betul cu ni?” kata neneknya lagi. “Betul nek, suami saya suka saya pakai baju cinta ni” jawab cucunya. “Nenek masuk dulu dalam bilik eaa, nanti malu pulak suami saya tengok nenek ada kat sini. Suami saya mungkin malu bila saya pakai baju cinta ni dan nenek ada juga.” “Ok lah cu, nenek masuk bilik dulu” kata neneknya.
Pada keesokan harinya, neneknya pun mengambil keputusan untuk pulang ke kampung setelah puas berjumpa dengan cucunya. Dipendekkan cerita, dalam perjalanan pulang, si nenek teringat akan baju cinta cucunya. Lantas, si nenek pun berfikir untuk membuat perkara yang sama pada suaminya.
Sampai sahaja di rumah, si nenek pun dengan pantas membuka baju tanpa meninggalkan seurat benang pun di badannya dan menyolek mukanya sambil menunggu si atok pulang. Beberapa minit kemudian, si atok pun pulang dan terkejut besar sambil berkata, “Oii!! apa awak ni? terbogel macam ni, dah buang tebiat nak mampus ke? “Eh abang ni, tak romantik langsung la.. ni kan baju cinta kita” Si nenek jawab sambil tersenyum menggoda.
“Baju Cinta!!? ooo.. gitu.. kalau ye pun gosok la dulu baju tu, nampak sangat kedutnya” kata atuk sambil berlalu..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...