muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Isnin, 10 September 2012

GEMPAR BERAPI : MAHAS1SWI TERN0DA



SAYA mahasiswi di sebuah institusi pengajian tinggi awam dan berkenalan dengan E setahun sebelum kami mengambil keputusan menjadi kekasih.

Kini, hubungan kami menjangkau tahun keempat dan sepanjang itu, saya sering menerima panggilan daripada beberapa wanita yang tidak dikenali mengakui kekasih E.

E tidak pernah menunjukkan sikap mengambil kesempatan menyebabkan saya mempercayainya sehinggalah saya membuat keputusan untuk menumpang di rumahnya selama dua hari sebelum pulang ke kampung.

Tidak sangka dua hari bersamanya menyebabkan maruah saya ternoda. Perkara itu berulang beberapa kali sehingga saya menerima panggilan daripada seorang perempuan yang pernah dinodai E.

Perkara itu membuatkan saya sedih dan sakit hati. E tidak mengaku sehingga merenggangkan perhubungan kami. Saya cuba berbaik dengannya kerana saya mahu dia bertanggungjawab terhadap diri saya.

E menerima, namun hubungan kami tidak semesra dulu. Akhirnya saya mengalah dan berdiam diri. Sepanjang tiga bulan saya diam, dia tidak pernah menghubungi saya. Saya sedih kerana dia pernah berjanji bertanggungjawab dan berkahwin dengan saya.

Saya hilang arah dengan ketiadaan dia di sisi dan masih menunggu E dengan harapan dia akan bertanggungjawab.

Saya menyesal dengan keterlanjuran itu, namun pada masa yang sama saya masih menyayanginya. Bantulah saya. Metro

Gadis Ternoda,
Pulau Pinang

UMNOOOOOOOOOOOOOO....LIHATLAH HASIL KEMERDEKAAN KITA....LAGI LAMA UMNO MEMERINTAH, LAGI ROSAK MALAYSIA...APA KOMEN ANDA??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...