muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Ahad, 3 November 2013

Gambar Wanita Umno Kena Tumbuk Dengan Pemuda PAS Tersebar.

Kena tumbuk katanya. Dan kena bawa ke hospital.  Lihat kesakitan dan penderitaan yang ditanggung oleh Wanita UMNO tersebut kat bawah neh ;


Sakit yer kak?

Moga cepat sembuh ek.

Kesian kakak UMNO kita sorang neh. Hek Hek Hek..  
Ketua polis Kedah sahkan terima laporan anggota jawatankuasa (AJK) Wanita Umno Batu ditumbuk Pemuda PAS di Ulu Sedaka, lapor Bernama.

Sumber :  http://www.malaysiakini.com/news/245707

Bernama lapor kena tumbuk kan? Kalau buka page UMNO depa lapor akak neh kena baling dengan batu bata. Alahai. Cuba la lapor benda yang betul2 sikit. Apasal laporan korang tak sama dengan apa yang BERNAMA laporkan?

Kang esok tak pasal2 wartawan pula keluar laporan, kami nafi keluar laporan wanita umno kena baling dengan batu..

Kan termalu lagi sekali..

Keh Keh Keh

Apa pun kita dengar juga citer dari pihak PAS macam mana. Dah dengar citer dari semua pihak baru la boleh sembang kencang sapa yang mula cetuskan kekecohan kan..  

Dalam pada itu UMNO juga dikatakan membuat laporan ;

Terkini sebentar tadi...Satu laporan Polis dibuat oleh wanita BN ke atas seorang penyokong lelaki PAS kerana telah menunjukkan kemaluan ketika jentera wanita BN melalui dihadapan individu berkenaan di PDM Bukit Besar. Suspek yang merupakan lelaki berumur dalam lingkungan separuh umur itu kini sedang dicari oleh pihak Polis. Maklumat awal berhubung suspek mendapati suspek telah dibawa keluar dari Sg Limau bagi mengelak ditahan pihak Polis bagi membantu siasatan pihak Polis berhubung gangguan seksual yang dilakukan.


Pakcik yang kat dalam gambar neh sila la tampil memberikan penjelasan di atas tuduhan yang dilemparkan oleh bloggers UMNO terhadap pakcik.

Bukan apa, gambar pakcik neh depa dok sebarkan merata. Konon nya pakcik lakukan ganguan seksual. Kang ada yang salah anggap kat pakcik tak pasal2.

Rujukan ; 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=533637306731091&id=118745648220261 

Pakcik dan semua petugas2 yang sedang berkempen di PRK SG Limau, ber-ahti2 la ek. Tukang fitnah sedang mencari mangsa untuk difitnah kan. Lepas tue depan Allah kan dorang akan berbangga2 menjawab itu sebagai strategi politik, perang propaganda..

Propaganda la sangat.'

Haktuih.

AMENOWORLD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...