muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Khamis, 4 Oktober 2012

GEMPAR BERAPI : ARTIS MALAYSIA HANYA GIGIT KEKASIH??


puteri sarah liyana gigit ammar

Kontroversi ini timbul apabila pipi Ammar Alfian terdapat kesan gincu merah ketika mereka berdua menghadiri majlis pertandingan akhir Hero Remaja. Menurut Puteri Sarah, dia menggigit Ammar kerana diusik. Kata Puteri Sarah:-
Saya baru terbaca di laman Twitter tentang hal ini. Kalau nak tahu, saya bukannya mencium pipi Amar tetapi menggigitnya ketika majlis sedang berlangsung. Ketika itu dia mengusik saya, dan terus saya mengigigtnya. Kerana saya menggunakan gincu merah, itu yang ada kesan. Masa kejadian itu, di belakang saya ada beberapa orang. Saya tidak pasti sama ada mereka perasan atau pun tidak. Bayangkan jika ketika itu Amar datang seorang diri dengan penampilan sedemikian, pasti lain lagi ceritanya. Tambahan pula, mustahil untuk kami lakukan sedemikian rupa di luar sebelum hadir ke majlis. Dan benda yang terjadi itu di tempat khalayak, saya tidak tahu apa lagi yang mahu dicerita fasal kami.
PANAS : BILA TAK TAHU PASAL AGAMA, INILAH JADINYA..SEMUANYA BERASAL DARI SISTEM PENDIDIKAN YANG HANYA MEMENTINGKAN ASPEK DUNIAWI SEMATA-MATA..JANGAN HAL SEBEGINI TERJADI DIKALANGAN AHLI KELUARGA ANDA..TOLAK UMNO, SELAMAT GENERASI MUDA MALAYSIA.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...