muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Rabu, 26 September 2012

GEMPAR BERAPI : ARTIS KE KELAB MALAM UNTUK TENANGKAN FIKIRAN


tasha shilla
Kata Tasha Shilla:-
Saya akui gemar meluangkan masa bersama rakan di kelab malam, tetapi hanya untuk menghilangkan tekanan selepas penat menjalani penggambaran drama. Tambahan pula kunjungan saya ke kelab malam Rabu lalu hanya untuk meraikan hari jadi saya. Saya kecewa dengan fitnah dilemparkan menerusi laporan dalam blog hiburan yang mereka-reka cerita kononnya saya melakukan tarian tiang tanpa segan silu dan tidak mempedulikan orang sekeliling. Ia jelas menjatuhkan kredibiliti saya. Saya bukan hipokrit untuk menafikan tidak pernah pergi ke kelab malam, tetapi kehadiran saya hanya untuk menenangkan fikiran semata-mata.

PANAS : BANYAK LAGI TEMPAT NAK TENANGKAN FIKIRAN..NAPE DIPILIH KELAB MALAM JUGAK..HIBURAN SENANG DIDAPATI DI MALAYSIA...PEMERINTAH SEPATUTNYA MENGAWAL BUKAN MENGGALAKKAN..TOLAK UMNO, GEJALA SOSIAL DAPAT DIKURANGKAN.. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...