muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Jumaat, 28 Mac 2014

PANAS : GAMBAR YANG UTUSAN & TV3 TAKKAN SIARKAN


Pelancaran Reformasi 2.0 Jelajah Johor di Parit Saleh Ros, Parit Raja, Batu Pahat Johor yang di lancarkan oleh Ketua Umum KEADILAN merangkap Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim malam tadi dikatakan mendapat sambutan yang amat membanggakan sekali diluar jangkaan.

Perlu ingat, Johor adalah negeri yang cukup UMNO paling gagah dan kebal .. negeri di mana UMNO di lahirkan .. negeri dimana para pemimpin UMNO mendabik dada cakap besar berdegar-degar mengatakan UMNO tidak mungkin rebah dan rakyat Johor tidak akan berubah dan berhijrah ... Tetapi haikatnya????

Jiaka suasana malam tadi diambil sebagai kayu ukur maka nyawa UMNO di Johor Ins'y Allah bakal tercabut pada PRU 14 yang bakal diadakan paling lama 3 tahun lebih dari sekarang.

Cara Mahkamah Rayuan kendalikan kes Liwat Fitnah II secara tidak langsung telah memberikan suntikan semangat baru untuk rakayt bangkit bersatu tenaga dan iltizam untuk meruntuhkan UMNO dan rakan-rakan yang seangkatan dan sewaktu dengannya.

Jadi tidak menghairankan jika di Sarawak pun kerajaan BN pimpinan Adenan Satem pun sudah mula rasa panas bahangnya kini apabila rakyat dipendalaman Rumah Panjang sudah buka mata dan hati mau memberikan sokongan kepada KEADILAN pada PRK Balingian.








SETERUSNYA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...