muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Jumaat, 4 Oktober 2013

SAYA MASIH DARA LAGI DOKTOR

GEMPAR : SAYA MASIH DARA LAGI DOKTOR

Seorang janda dari Pekan Pahang ( BUKAN JANDA nAJIB )  yang sudah 3 kali kahwin cerai diperiksa doktor. Waktu doktor mahu periksa dalam 'tut' janda itu, terjadilah percakapan...

Janda : Hati2 periksa ya doktor, saya masih dara...

Doktor : Haiii... Kata puan dah 3 kali kahwin cerai takkan masih ada dara???

Janda : Begini doktor, bekas husband saya yg pertama mati pucuk...

Doktor : Oh gitu... Tapi suami puan yg kedua takkan mati pucuk jugak kan???

Janda : Betul doktor.. Cuma dia gay. Jadi saya tak diapa2kan lansung...

Doktor : Lalu suami Puan yg ke 3 takkan mati pucuk ataupun gay jugak???

Janda : Betul doktor... Tapi bekas husband saya yg ke 3 orang politik...

Doktor : Apa kaitannya dgn dara Puan??

Janda : Dia cuma berJanji saja doktor, tapi tak pernah diTepati...

Doktor : ?!?!?!...kikiki
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...