muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Ahad, 16 September 2012

GEMPAR BERAPI : RAKYAT MALAYSIA BERBGL UNTUL MAJALAH F***


Mungkin tajuk di atas membuat anda tertanya-tanya siapakah yang dimaksudkan itu dan di mana dia menjadi model bogel negara yang pertama?
Oklah, namanya ialah Christy Yow yang berasal dari Ipoh, Perak.
Sebelum ini dia merupakan model untuk jenama pakaian Crocodile.
Mula menjadi model pada usia 19 tahun ketika mengikuti jurusan penyiaran di Kolej Tuanku Abdul Rahman.
“Ada rakan-rakan bertanya jika saya berminat menjaid model ketika itu, saya fikir mengapa tidak keran itu cara untuk seorang pelajar mendapat wang tambahan.
“Namun saya tidak menjangkakan akan menjadi model sepenuh masa. Saya ingat saya akan lebih banyak berkerja di belakang tabir memandangkan saya adalah pelajar bidang penyiaran,” katanya dipetik media baru-baru ini.
Christy asalnya ke Singapura untuk menjadi pramugari Penerbangan Singapura tetapi gagal dalam pusingan pertama lagi.
Dia berbogel untuk majalah F*** (Film, Fame & Frank) di negara berkenaan.
Dia dikenali dengan nama samaran 36C Christy, sempena saiz dadanya yang besar.
Christy juga dilabel sebagai bakal menjadi simbol seks Asia yang baru.
Setakat ini dia juga sudah berlakon tiga buah filem di republik itu dan dikatakan antara pelakon pilihan untuk membawa watak Rose Chan dalam filem arahan pengarah Singapura, Eric Khoo.
Rose Chan adalah penari bogel pertama di negara ini dan negara jiran pada tahun 50-an hingga 70-an.
PANAS : MACAM-MACAM YANG BERLAKU SEJAK UMNO MEMERINTAH..TOLAK UMNO, SEJAHTERA MALAYSIA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...