muka

muka

Facebook Badge

TERBARU

Khamis, 6 September 2012

GEMPAR BERAPI : MENCABUL DI DALAM KOMUTER


Kepada wanita, di minta anda lebih berhati-hati semasa di dalam tren kerana kini amat banyak kes mencabul kehormatan seumpama ini yang dilakukan lebih-leib lagi semasa di dalam keadaan sesak waktu puncak. Suspek (gila seks) dikatakan adalah suspek yang sama dan sehingga kini masih bebas melepaskan "niat"nya kepada para penumpang di dalam tren. Berikut maklumat yang kami terima.




Sila berhati-hati pada sape2 yang naik komuter, especially tren ke Rawang. Plezs beware ngan orang ni. Citenya bergini mesej yang kami terima melalui inbox.

Baru-baru ni..saya tunggu tren mcm biasa kat platform 4 KL sentral..tgh2 tgu tu ada la mamat yang kat dalam gambar ni datang dari belakang dan rapat belakang saya. Sebab kurang selesa saya pun pandang belakang dan tengok kat belakang dia tak de orang pun..tapi dia masih nak rapat lagi. Saya cuba elak ke kiri dan kanan..tp masih dia ikut...saya pun pandang dia n mybe dia perasan n dia blah..

Apa yang sengal nye dia ni dengan pakaian sama dia muncul lagi semalam dan beratur lagi belakang saya..saya elak n dia tak bejaya nak buat kat saya tp di try kat sorang budak ni..sian dia..

Dlm tren dia buat keje tu....dia mmg bergesel bumper dgn budak pompuan ni dari KL sentral smpai la stesen Sg.Buloh. Bayang kan la dlm tren tu betapa ramai org mmg x elh nk ckp la.. sampai je stesen Sg.Buloh kami (saya ngan akak sorg ni) perasan yang kat seluar dia basah..saya pun trun n cari budak pompuan td nak tanye ape tejadi kat dia..bdk ni cite yg mmg dia ada rase "something" kat punggung dia..tapi tak tau ape bendenya..mmg saya tgk kat seluar bdk tu pun ada kesan :air:dia...mmg kurang ajar org ni. dgn muka puas dia tersenyum mase kluar dr tren..saya ada buat laporan kat KTM staff tp diorg ckp dia x de kuase nak tangkap..hampeh betul...kalu ikutkan hari tu dah tertangkap mamat "gila seks" nie...masalahnye time tu x de plak polis kat Sg.Buloh station..

So if u all ada terserempak ngan dia ni hati2...sbb dia ni x kan berhenti memburu n buat keje x senonoh tu..dah la bau busuk..@%^$%*&^....Mmg dia taget penumpang2 tren ni sbb dia x kan kemana bila dah turun, dia akan naik semula n cari mangsa2...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...